COLEGIUL PSIHOLOGILOR DIN ROMÂNIA
Informații privind depunerea on-line a dosarelor profesionale

Având în vedere:

Măsurile luate de către Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență pentru protejarea populației și pentru evitarea răspândirii COVID-19,

Faptul că, dată fiind activitatea cu publicul desfășurată de către Colegiul Psihologilor din România prin intermediul Secretariatului Colegiului Psihologilor din România, Comitetelor filialelor teritoriale și membrilor Comitetului director și Consiliului Colegiului Psihologilor din România, în vederea protejării persoanelor implicate și evitării răspândirii COVID-19 este necesară luarea unor măsuri în acest sens,

Depunerea dosarelor profesionale se realizează exclusiv on-line, pe baza anexelor aprobate de către Comitetul director al Colegiului Psihologilor din România (Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3A, Anexa 3B, Anexa 4, Anexele 5A - 5J), prezentate detaliat în cadrul acestei secțiuni.

În cazul în care aveți neclarități cu privire la documente pe care trebuie să le conțină dosarele profesionale, în funcție de anexa la care vă raportați pentru pregătirea dosarului D-voastră profesional, vă rugăm să ne contactați la adresele de e-mail și numerele de telefon (în intervalul orar menționat) prezentate în continuare:

1.1. Depunere DOSARE profesionale filialele teritoriale Brăila, București, Buzău, Ialomița (arondată filiala Călărași), Tulcea, Vrancea: depunere dosare profesionale pentru acces în profesie, obținere autonomie profesională, schimbare treaptă, înregistrare/mențiuni forme de exercitare, înregistrare/mențiuni structuri de psihologie și dosare profesionale pentru înregistrare furnizori de formare profesională și programe de formare profesională, manifestări profesionale

         Persoane de contact: Nicoleta-Alexandra Stancu, Patricia Honciu
         E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (funcțională 24h din 24, 7 zile din 7)
         Număr de telefon: 0736.389.678 (Nicoleta-Alexandra Stancu)
         Interval orar: luni - joi, 08:00 - 12:00

         Număr de telefon: 0374.985.839 (Patricia Honciu)
         Interval orar: luni, 08:00 - 12:00; marți - joi, 12:00 - 16:00

1.2. Depunere DOSARE profesionale filialele teritoriale Alba, Arad, Bacău, Bihor, Cluj, Galați, Iași (arondată filiala Vaslui), Maramureș, Mureș, Neamț, Sălaj, Satu Mare: depunere dosare profesionale pentru acces în profesie, obținere autonomie profesională, schimbare treaptă, înregistrare/mențiuni forme de exercitare, înregistrare/mențiuni structuri de psihologie și dosare profesionale pentru înregistrare furnizori de formare profesională și programe de formare profesională, manifestări profesionale

         Persoane de contact: Dana Andreea Cutcan, Alexandru Smădoiu
         E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (funcțională 24h din 24, 7 zile din 7)
         Număr de telefon: 0736.389.677 (Dana Andreea Cutcan)
         I
nterval orar: luni - joi, 08:00 - 12:00  
         Număr de telefon: 0737.508.396 (Alexandru Smădoiu)
         Interval orar: luni, 08:00 - 12:00; marți - joi, 12:00 - 16:00

1.3. Depunere DOSARE profesionale filialele teritoriale Argeș, Brașov (arondate filialele Covasna și Harghita), Constanța, Dâmbovița, Dolj (arondată filiala Gorj), Hunedoara, Olt, Prahova, Sibiu, Timiș, Vâlcea: depunere dosare profesionale pentru acces în profesie, obținere autonomie profesională, schimbare treaptă, înregistrare/mențiuni forme de exercitare, înregistrare/mențiuni structuri de psihologie și dosare profesionale pentru înregistrare furnizori de formare profesională și programe de formare profesională, manifestări profesionale

         Persoane de contact: Cristina Alexandra Ilisie, Diana Smadoiu, Vanessa-Andreea Dobre
         E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (funcțională 24h din 24, 7 zile din 7)
         
Număr de telefon:  0372.751.903 (Cristina Alexandra Ilisie)
         Interval orar: luni - joi, 08:00 - 12:00
         Număr de telefon: 0738.099.715 (Diana Smadoiu)
         Interval orar: luni, 08:00 - 12:00; marți - joi, 12:00 - 16:00
         Număr de telefon:  0733.073.453 (Vanessa-Andreea Dobre)
         Interval orar: luni - joi, 12:00 - 16:00

Asistență telefonică Secretariatului Colegiului Psihologilor din România - suplimentar față de numerele de telefon afișate anterior, vă stăm la dispoziție și pe următoarele numere de telefon în intervalele orare indicate, pentru a veni în întâmpinarea D-voastră în vederea pregătirii dosarelor profesionale (informații privind anexele afișate pe site la secțiunea Dosare, detalii despre depunerea dosarelor profesionale)

        Persoană de contact: Bogdan Șuteu
        Număr de telefon: 0746.255.243
        Interval orar: luni, marți, miercuri, joi și vineri, 17:00 - 19:00  

        Persoană de contact: Atena Muntean
        Număr de telefon: 0737.508.389
        Interval orar: marți, 14:00 - 19:00 și joi, 14:00 - 19:00

Pentru orice alte informații legate de activitatea Secretariatului Colegiului Psihologilor din România, vă rugăm să consultați secțiunea Contact, veți regăsi numerele de telefon și adresele de e-mail pe care ne puteți contacta.

Vă mulțumim anticipat pentru suport!

Laura Cristina Pătruț
Director executiv

 

CONȚINUTUL DOSARELOR PROFESIONALE:
  1. Anexa 1 - conținut dosar atestare profesională nivelul I - practicant - regim exercitare supervizare (aprobată în ședința CD - 31.10.2019)
  2. Anexa 2 - conținut dosar atestare profesională - nivelul I practicant - regim exercitare autonom (aprobată în ședința CD - 31.10.2019)
  3. Anexa 3A - conținut dosar atestare profesională schimbare treaptă nivelul II - specialist (aprobată în ședința CD - 31.10.2019)

    Anexa 3B - conținut dosar atestare profesionala schimbare treaptă nivelul III - principal (aprobată in ședința CD - 31.10.2019)

  4. Anexa 4 - conținut dosar înregistrare cabinet individual de psihologie (aprobată în ședinta CD - 13.09.2021)

    Metodele și tehnicile de evaluare și asistență psihologică avizate de Comitetul director al C.P.R.

  5. Anexa 5A - Conținutul dosarului pentru avizarea programelor de formare profesională de lungă durată în specialitatea psihoterapie (aprobată în ședința CD - 18.09.2021; publicată în MO - 20.10.2021)

    Anexa 5B - Conținutul dosarului pentru avizarea programelor de formare profesională de lungă durată în specialitatea consiliere psihologică (aprobată în ședința CD - 18.09.2021; publicată în MO - 20.10.2021)

    Anexa 5C - Conținutul dosarului pentru avizarea programelor de formare profesională de lungă durată în domeniul psihologie judiciară - evaluarea comportamentului simulat prin tehnica poligraf (aprobată în ședința CD - 18.09.2021; publicată în MO - 20.10.2021)

    Anexa 5D - Conținutul dosarului pentru avizarea programelor de formare profesională continuă cu caracter repetitiv, de durată variabilă, organizate de furnizori de formare profesională (aprobată în ședința CD - 18.09.2021; publicată în MO - 20.10.2021)

    Anexa 5E - Conținutul dosarului pentru avizarea programelor de formare profesională continuă, cu caracter unic - școli de vară (aprobată în ședința CD - 18.09.2021; publicată în MO - 20.10.2021)

    Anexa 5F - Conținutul dosarului pentru avizarea programelor de formare profesională continuă, cu caracter unic, respectiv conferințe științifice, congrese științifice, simpozioane științifice și workshopurile care se desfășoară în cadrul acestora (aprobată în ședința CD - 18.09.2021; publicată în MO - 20.10.2021)

    Anexa 5G - Conținutul dosarului pentru avizarea programelor de formare profesională continuă, cu caracter unic, de durată foarte redusă (care durează maximum 4 ore) (aprobată în ședința CD - 18.09.2021; publicată în MO - 20.10.2021)

    Anexa 5H - Conținutul dosarului pentru recunoașterea programelor de studii universitare de master, precum și a programelor de studii postuniversitare în unul sau mai multe domenii generale de specializare (aprobată în ședința CD - 18.09.2021; publicată în MO - 20.10.2021)

    Anexa 5I - Conținutul dosarului pentru înregistrarea furnizorilor de formare profesională, cu excepția instituțiilor din domeniul apărării, ordinii publice și siguranței naționale (aprobată în ședința CD - 18.09.2021; publicată în MO - 20.10.2021)

    Anexa 5J - Conținutul dosarului pentru înregistrarea furnizorului de formare profesională - instituțiile din domeniul apărării, ordinii publice și siguranței naționale (aprobată în ședința CD - 18.09.2021; publicată în MO - 20.10.2021)

 

 

TAXE PROFESIONALE - în conformitate cu Hotărârea Consiliului Colegiului Psihologilor din România nr. 2 din 27 septembrie 2013, publicată în Monitorul Oficial al României Partea I, Nr. 714 din 20 noiembrie 2013

  • taxa pentru analizarea dosarului şi organizarea interviului/examenului, pentru obţinerea atestatului de liberă practică într-o specialitate - 300 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului şi organizarea interviului/examenului, pentru obţinerea atestatului de liberă practică într-o specialitate, depus de către solicitantul care face dovada încadrării într-un grad de handicap, foşti deţinuţi politici sau absolvenţi care solicită atestarea, în termenul de maximum 6 luni de la data promovării examenului de licenţă - 150 lei;
  • cotizaţia anuală a psihologilor cu drept de liberă practică - 250 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind eliberarea certificatului de înregistrare a formei independente de exercitare a profesiei de psiholog cu drept de liberă practică - 300 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind înscrierea unei menţiuni la certificatul de înregistrare a formei independente de exercitare a profesiei de psiholog cu drept de liberă practică, care implică preschimbarea anexei - 150 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind înscrierea unei menţiuni la certificatul de înregistrare a formei independente de exercitare a profesiei de psiholog cu drept de liberă practică, care implică preschimbarea certificatului de înregistrare şi a anexei, cu excepţia cererilor de preschimbare formulate pe baza modificării actelor de identitate - 300 lei;
  • taxa pentru analizarea privind emiterea avizului de funcţionare a structurii de psihologie înfiinţate în cadrul unei entităţi din sectorul public sau privat - 300 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind înscrierea unei menţiuni la avizul de funcţionare a structurii de psihologie înfiinţate în cadrul unei entităţi din sectorul public sau privat, care implică preschimbarea anexei - 150 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind înscrierea unei menţiuni la avizul de funcţionare a structurii de psihologie înfiinţate în cadrul unei entităţi din sectorul public sau privat, care implică preschimbarea certificatului de înregistrarea şi a anexei - 300 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind avizarea şi înregistrarea furnizorului de formare profesională - 1.500 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind avizarea şi înregistrarea programului de formare profesională complementară în specialitate - 1.500 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind avizarea cursului universitar de master ca formare profesională complementară în specialitate - 1.500 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind avizarea şi creditarea cursului de formare profesională continuă în specialitate - 500 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind avizarea şi creditarea cursului de formare profesională continuă în specialitate, pentru care nu se percepe de către organizator taxă de participare - 100 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind avizarea şi creditarea conferinţei naţionale şi a altor manifestări profesionale naţionale - 1.500 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind avizarea şi creditarea conferinţelor internaţionale şi a altor manifestări profesionale internaţionale - 3.000 lei;
  • taxa pentru analizarea dosarului privind avizarea şi creditarea unui workshop într-o specialitate - 500 lei;
  • taxa pentru analizarea cererii privind emiterea certificatului de recunoaştere internaţională - 100 lei;
  • taxa de înregistrare a producătorului/distribuitorului/reprezentantului comercial al metodelor şi tehnicilor de evaluare şi asistenţă psihologică - 1.500 lei;
  • taxa pentru analizarea cererilor de avizare a metodelor şi tehnicilor de evaluare şi asistenţă psihologică conţinând între 1 şi 4 scale - 1.500 lei;
  • taxa pentru analizarea cererilor de avizare a metodelor şi tehnicilor de evaluare şi asistenţă psihologică conţinând între 5 şi 10 scale - 3.000 lei;
  • taxa pentru analizarea cererilor de avizare a metodelor şi tehnicilor de evaluare şi asistenţă psihologică conţinând între 11 şi 15 scale - 4.500 lei;
  • taxa pentru analizarea cererilor de avizare a metodelor şi tehnicilor de evaluare şi asistenţă psihologică conţinând între 16 şi 20 scale - 6.000 lei;
  • taxa pentru analizarea cererilor de avizare a metodelor şi tehnicilor de evaluare şi asistenţă psihologică conţinând cu peste 20 de scale - 7.000 lei;
  • taxa pentru analizarea cererilor de avizare a altor tipuri de metode şi tehnici de evaluare şi asistenţă psihologică, raportată la numărul de ore de analiză efectuate, fără a depăşi 40 de ore - 500 lei/ora;
  • taxa pentru analizarea cererilor de avizare a metodelor şi tehnicilor de evaluare şi asistenţă psihologică construite, etalonate şi validate de către un psiholog atestat, pentru a fi utilizată exclusiv în activitatea profesională proprie - 100 lei.

TAXE PROFESIONALE - în conformitate cu Hotărârea Consiliului Colegiului Psihologilor din România nr. 1 din 15 ianuarie 2016, publicată în Monitorul Oficial al României Partea I, Nr. 141 din 24 februarie 2016

  • taxă pentru analizarea cererii şi dosarului pentru acordarea dreptului de supervizare profesională într-o specialitate profesională - 500 lei/5 ani;
  • taxă pentru analizarea dosarului privind reavizarea furnizorului de formare profesională - 1.500 lei/5 ani;
  • taxă pentru analizarea dosarului privind reavizarea programului de formare profesională complementară în specialitate - 1.500 lei/5 ani;
  • taxă pentru analizarea dosarului privind reavizarea şi creditarea cursului de formare profesională continuă în specialitate - 500 lei/5 ani;
  • taxă pentru analizarea dosarului privind reavizarea şi creditarea cursului de formare profesională continuă în specialitate, pentru care nu se percepe de către organizator taxă de participare - 100 lei/5 ani;
  • taxă pentru analizarea dosarului privind reavizarea şi creditarea conferinţei naţionale şi a altor manifestări profesionale naţionale - 1.500 lei/5 ani;
  • taxă pentru analizarea dosarului privind reavizarea şi creditarea conferinţelor internaţionale şi a altor manifestări profesionale internaţionale - 3.000 lei/5 ani;
  • taxă pentru analizarea dosarului privind reavizarea şi creditarea unui workshop într-o specialitate - 500 lei/5 ani;
  • taxă pentru emiterea certificatului de recunoaştere internaţională în limba engleză - 100 lei.

  

INFORMAȚII FINANCIARE:

Cod de Înregistrare Fiscală (CIF): 18102208

Conturi IBAN pentru plata taxelor profesionale (puteți efectua plata în oricare dintre cele două conturi):

RO46 RZBR 0000 0600 1635 0758  deschis la Raiffeisen Bank, Agenția Brâncoveanu

RO50 BREL 0002 0001 6813 0100  deschis la Libra Internet Bank 

Persoană de contact: Aurelia Marin   
Număr de telefon: 0372.007.340, interval orar: luni - vineri, 09.00 - 13.00 

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (pentru solicitare factură fiscalătransmitere date și alte informații pentru facturare)

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (pentru confirmare plată cotizații anuale: transmitere copie scanată sau poză dovadă de plată)