Colegiul Psihologilor din România

Site-ul oficial al Colegiului Psihologilor din România

Ghid simplificat in 3 pasi pentru depunerea candidaturilor

 

Trei pași simpli pentru depunerea candidaturilor

1. Pregătirea dosarului de candidatură
2. Scanarea dosarului de candidatură
3. Trimiterea prin e-mail a dosarului de candidatură

 

Descrierea celor trei pași

 


1. Pregătiți dosarul de candidatură.

Descărcați, tipăriți și completați cererea /cererile aferente fiecărei poziții pentru care candidați de pe pagina web www.alegericpr.ro  (secțiunea Legislație alegeri 2017 – Anexe formulare alegeri). Semnați și parafați cererea / cererile. Se completează câte o cerere distinctă pentru fiecare candidatură depusă. Pregătiți-vă un CV în format Europass în care să specificați poziția / pozițiile vizate.

 

2. Scanați dosarul de candidatură.

Dacă depuneți candidatura pentru o singură poziție scanați cererea respectivă completată conform instrucțiunilor de la punctul 1. Dacă candidați pentru mai multe poziții scanați în fișiere separate fiecare cerere completată în parte. CV-ul în format Europass îl semnați și scanați separat de cerere(i).

* Candidații pentru un mandat la comisia de metodologie vor scana suplimentar o copie semnată și parafată pentru conformitate cu originalul după diploma de doctor în psihologie sau după decizia de numire într-o poziție de cercetător științific.

 

3. Trimiteti prin e-mail dosarul de candidatură.

Trimiteți candidatura / candidaturile dumneavoastră pe adresa de e-mail arondată filialei la care vă depuneți candidatura. Dacă vă depuneți candidatura la mai multe filiale, trimiteți câte un e-mail separat către fiecare filială în care doriți să candidați. Lista adreselor de e-mail pentru fiecare filială este disponibilă pe www.alegericpr.ro  la secțiunea Contact. În textul mesajului de mail specificați numele dumneavoastră, pozițiile pentru care candidați în filiala respectivă și solicitați să primiți un răspuns de confirmare care să conțină faptul că au primit candidatura dumneavoastră și numărul de înregistrare alocat de către filială candidaturii Dvs. Se va aloca câte un număr de înregistrare diferit pentru fiecare poziție de candidatură (cerere depusă). Desigur, este important să vă asigurați că ați anexat (atașat) mesajului trimis de către dumneavoastră toate documentele scanate pregătite conform instrucțiunilor de la punctul 2 relevante pentru candidatura / candidaturile depuse. De asemenea este important să trimiteți prin e-mail candidaturile până cel mai târziu pe 29 aprilie 2017.

 

Lista adreselor de email ale filialelor teritoriale... 

 

 

Mult succes în procesul de alegeri!